loading...
سایت و انجمن اپ کمک
علیرضا بازدید : 124 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

 

 ** با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم **

سایت اپ کمک برای کمک به تمامی افرادی که روزانه نیاز به کار کردن با تبلت و گوشی و یا حتی کامپیوتر میباشند ساخته شد و نیازمند جذب مدیر و یا افراد فعال میباشد لذا خواهشمندم اگر احساس می کنید می توانید ما را در این امر ما را یاری کنید از طریق تماس با ما در سایت به ما گزارش بدید

 

****

با تشکر از تمامی شما دوستان

مدیر کل سایت اپ کمک  

علیرضا بازدید : 201 پنجشنبه 08 مرداد 1394 نظرات (1)

WhatsApp Messenger 2.12.214 یکی از محبوب ترین نرم افزارهای  چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن برنامه واتس آپ را برای اندروید آماده کرده ایم . شما به راحتی می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

برخی از امکانات برنامه ی WhatsApp Messenger اندروید :
امکان ارسال پیامک های رایگان
رابط کاربری بسیار زیبا
ارسال پیامک های متنی
فرستادن فایل ویدیویی
اتصال با wifi/3G
دارا بودن شکلک هایی بسیار زیبا
امکان ایجاد چت های گروهی و چت به صورت چند نفره
امکان ارسال فایل های مختلف برای طرف مقابل
امکان بلوکه کردن مخاطب خاص
امکان به اشتراک گذاری مکان شما
ضبط صدا و ارسال سریع آن برای طرف مقابل
استفاده ی ناچیز از اینترنت

علیرضا بازدید : 180 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (1)

WE-R

We R Football گامی در جهت بازی فوتبال به سبک اول شخص است که توسط سازندگان بازی I AM PLAYR به شما ارائه می‌شود و به شما امکان می‌دهد تیم خود را ساخته و کنترل کنید.

ویژگی‌ها:

تنها بازی فوتبال که به شما امکان می‌دهد موقعیت‌های بازی را از زاویه دید اول شخص بازی کنید

با استفاده از کنترل‌های ضربه‌های واقعی کلاس خود را نشان دهید

با یک باشگاه و تیم قابل سفارشی‌سازی هویت خود را بسازید

در بازار انتقال بازیکنان مهارت‌های کسب و کار خود را محک بزنید

علیرضا بازدید : 210 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)

 

Satay

در بازی Satay Club در نقش یکی از مردان باشگاه satay بازی کنید، یک مکان محبوب برای غذا خوردن که در جاده ساحلی سنگاپور دهه ۱۹۴۰ بنا شده است. در این بازی شما در یک جو کلاسیک جذاب، کسب و کار آشپزی را تجربه خواهید کرد. هیجان کباب کردن و فروش گوشت‌های خوشمزه بر روی سیخ را تجربه کنید! با سرو غذا برای مشتریان و توریست‌های مختلف سرگرم شوید! این اولین بازی مدیریت زمانی اندروید است که بخشی از تاریخ سنگاپور را روایت می‌کند که در آن سنگاپور بخشی از مالزی بود.

علیرضا بازدید : 203 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

avast

 

Avast Cleanup یک پاکساز حرفه ای و کاربردی برای دستگاه های مبتنی بر اندروید بوده که علاوه بر شناسایی ویروس به شما اجازه می دهد تا فایل های اضافه را به صورت کامل از روی گوشی اندرویدی خودتان پاک نمایید. برنامه در واقع به شما اجازه می دهد تا فضای مصرفی و فضای آزاد بیشتری در اختیار داشته باشید. برنامه در ابتدا فایل های موجود در گوشی را برای شما تجزیه و تحلیل نموده و در نهایت فایل های اضافه را از روی گوشی پاک می کند.

ویژگی های اصلی:

پاک کردن فایل های اضافه روی گوشی

رابط کاربری زیبا و شیک

بهترین آنتی ویروس اندرویدی

پیش نیاز : اندروید 4.0 و بالاتر 
حجم : 4.13 مگابایت 

منبع : اندرویدی ها 

علیرضا بازدید : 129 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

360-Security

۳۶۰ Security – Antivirus Boost یک برنامه همه‌کاره افزایش‌دهنده سرعت و ضد ویروس با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که برنامه‌های پس‌زمینه، حافظه رم، فایل‌های به درد نخور (کش) و مصرف باتری دستگاه اندرویدی شما را بهینه‌سازی کرده و همزمان از دستگاه شما در برابر ویروس‌ها و تروجان‌ها محافظت می‌کند.

ویژگی‌ها:

اسکن برنامه‌ها، محتوای کارت اس‌دی و برنامه‌های جدید به صورت خودکار

حذف فایل‌های سیستمی بدون استفاده اندروید

پاکسازی رم دستگاه و افزایش سرعت آن

قابلیت قفل کردن برنامه‌ها، اس ام اس و عکس‌ها

منبع : اندرویدی ها 

علیرضا بازدید : 230 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

 

Security – Premier یک آنتی ویروس کاملا حرفه ای و پیشرفته برای سیستم عامل اندروید می باشد. از این پس زمان اسکن شناسایی ویروس ها را تا حد قابل توجهی کاهش داده و در سریع ترین زمان ممکن ویروس ها را اسکن و سپس آن ها را شناسایی نمایید. رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است. این برنامه یک ابزار کاملا قدرتمند برای نابود کردن تمام ویروس های موجود در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اگر به دنبال یک آنتی ویروس جدید و کارآمد هستید پیشنهاد می کنیم که حتما از این آنتی ویروس استفاده کنید

 

ویژگگی های اصلی:

بهترین آنتی ویروس ارائه شده برای اندروید

رابط کاربری خیلی خوب و زیبا

نابود کردن و شناسایی ویروس

سازگاری کامل با تبلت های اندروید

منبع : اندرویدی ها 

علیرضا بازدید : 219 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)


Tree-Fortress

در بازی Tree Fortress 2 – TD Game از قلعه خود در برابر انبوهی از دشمنانی که با حمله می‌خواهند پادشاهی شما را شکست دهند دفاع کنید! از استراتژی خود استفاده کرده و فرماندهی سربازانتان را به عهده بگیرید تا بتوانید از قلمرو خود دفاع کنید.

ویژگی‌ها:

از میان ۱۰ نوع شخصیت مختلف انتخاب کنید

در برابر نیروهای تاریکی و هیولاها مبارزه کنید

دارای بیش از ۶۰ مرحله چالش‌برانگیز

ارتقاء‌ها، جنگجویان طلایی و سلاح‌های قدرتمند

علیرضا بازدید : 291 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (1)
موضوع : بازی , پازل

 

Pico

در بازی پازل Pico Pets Puzzle – Match-3  زمین‌های جدید را از آن خود کنید و برای تبدیل شدن بهتیم هیولاهای خودتان را بسازید، بهترین تعلیم دهنده حیوانات مبارزه کرده و پیشروی کنید. با استراتژی مناسب سنگ‌های قیمتی را با یکدیگر تطبیق داده و با نبرد با دشمنان تیم خود را به سوی پیروزی هدایت کنید!

 : ویژگی‌ها

بیش از ۵۰ نوع هیولا برای پیدا کردن، نبرد، تسخیر و اهلی کردن

حیوانات دارای قابلیت‌های مفید را کشف کنید

ساعت‌ها بازی مجانی در ۵ فصل و بیش از ۶۰ مرحله

علیرضا بازدید : 164 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

 Elments

در بازی Elements of Deception شما در جهانی پر از آرامش زندگی می کنید.عنصرهای ارامش در همه جا وجود دارند. اما در میان این همه عناصر آرامش یک عنصر آتش و دوزخی نیز وجود داشته که همواره مردم را اذیت می کند. شما باید راه خود را در سراسر این سیاره دنبال کرده و با استفاده از قدرت های موجود ماموریت های خود را تک تک به پایان برسانید. لطفا توجه داشته باشید که گیم پلی این بازی فوق العاده فریبنده و جذاب ارائه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید

 

ویژگی های اصلی

گیم پلی فریبنده و منحصر به فرد و جذاب

وجود جهانی پر از آرامش

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

علیرضا بازدید : 257 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)

 The-Spertrum

 

The SpeKtrum Black & White یک تم سیاه و سفید فوق العاده جذاب برای سیستم عامل اندروید می باشد. این بسته همراه با بیش از ۲۰۰۰ آیکان بی نظیر و جذاب ارائه شده که شامل ۲۰۰ تصویر زمینه جدید و فانتزی نیز می باشد. این مجموعه از چندین ویدجت جذاب و بی نظیر نیز پشتیبانی می نماید. رابط کاربری این مجمعوه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده که توصیه می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. آیکان های موجود در این مجموعه با سایز استاندارد ۱۹۲×۱۹۲ عرضه شده اند.

 

ویژگی های اصلی:

ارائه آیکان های موجود با سایزهای ۱۹۲×۱۹۲

وجود ۲۰۰۰ آیکان زیبا و جذاب

در دسترس بودن ۲۰۰ وال پیپر

وجود ویدجت های اختصاصی

رابط کاربری زیبا و شیک

علیرضا بازدید : 168 دوشنبه 12 مرداد 1394 نظرات (0)


Minde-Snares

در بازی ماجراجویی Mind Snares: Journey شما باید بر ترس خودتان غلبه کنید. روز در ماجراهایی که برایش پیش می آید گرفتارتر می شود. او ترسی در وجود خود به همراه دارد که دلیل آن اصلا مشخص نیست و این تمام آن چیزی است که آلیس را موفق نمی کند ! یک روز او برای جلسه با یکی از مشتری هایش سوار ماشین می شود و پس از تصادفی ناگهان خود را در یک بیمارستان می یابد، او همچنان فکر می کند که شیطان درون خود را به صورت کامل شکست داده است. او تلاش می کند تا وارد محل هایی شود و به دنبال سرنخ های معتبری نیز باشد. شما باید کاری کنید تا آلیس برای همیشه ترس خود را شکست دهد. این بازی همراه با ۸۰ مرحله فانتزی و بی نظیر ارائه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید و حتما آن را امتحان کنید

علیرضا بازدید : 256 یکشنبه 11 مرداد 1394 نظرات (0)

 

Amazing-Run

 

Amazing Run 3D بازی شماره یک اکشن ماجراجویانه با گرافیک سه‌بعدی و فیزیک واقع‌گرایانه است که مسابقات تلویزیونی را برای شما شبیه‌سازی می‌کند. در این بازی ورزشی منحصربه‌فرد در حال عبور از موانع سرعت را احساس کنید!

ویژگی‌ها:

دارای گرافیک رنگارنگ و زنده سه‌بعدی

۴ محیط زیبا با بیش از ۴۰ مرحله خوش‌ساخت

از میان ۴ مسابقه دهنده انتخاب کرده و طبق سلیقه خود سفارشی کنید

شامل بیش از ۵۰ مانع و ۲۷ دستاورد مختلف

علیرضا بازدید : 273 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

دانلود LINE: Free Calls & Messages 5.2.5 – تماس و پیامک رایگان اندروید

LINE: Free Calls & Messages یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ارتباطی اندروید می باشد که به شما این امکان را می دهد به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کنید و به فرستادن پیامک به صورت نامحدود در 24 ساعت شبانه روز بپردازید. در این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده وجود ندارد و با داشتن آن برروی موبایل خود یک صفحه ی اختصاصی داشته باشید و متن ها و عکس های خودتان را با دیگر کاربران جهانی و دوستانتان به اشتراک بگذارید و با دریافت لایک و کامنت از دیگران محیطی دوستانه و جذاب را داشته باشید! اپلیکیشن LINE در 42 کشور جهان از جمله ژاپن ، تایوان ، اسپانیا ، روسیه ، هنگ کنگ ، تایلند ، سنگاپور ، مالزی ، ماکائو، سوئیس و عربستان سعودی در رده ی اول نرم افزارهای کاربردی رایگان قرار دارد و 101 میلیون کاربر آن نشان دهنده ی محبوبیت این برنامه ی بی نظیر است و با وجود فیلتر شدن مسنجرهایی همچون ویچت ؛ لاین می تواند گزینه ی مناسبی برای تمام کاربران باشید.

برخی از امکانات برنامه LINE: Free Calls & Messages اندروید :

* کیفیت صدای بالا در برقراری تماس های صوتی

* ارسال پیام با سرعتی بالا و رایگان بدون هیچ محدودیت

* قابلیت فرستادن اس ام اس های تصویری و عکس های شخصی

* برقراری تماس های صوتی رایگان با کاربران اندروید ، ios و کامپیوتر

* امکان برقراری تماس های ویدئویی باکیفیت با دوستان خود

* دارا بودن تابع نمایش رسیدن پیام به طرف مقابل

* شامل و دارا بودن انواع شکلک های بسیار زیبا برای بیان احساسات

* درا ابودن تابع جالب تایم لاین برای باخبر شدن شما از آپدیت صفحه دوستان

اپلیکیشن پرطرفدار LINE: Free Calls & Messages به صورت رایگان عرضه شده و ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v5.2.5:

* بهبود ویژگی های اصلی و رفع مشکلات


 

علیرضا بازدید : 316 شنبه 10 مرداد 1394 نظرات (0)

 

جدیدترین نسخه ی مسنجر معروف و نام آشنای ویچت برای اندروید

WeChat یکی از بهترین مسنجرهای موجود برای اندروید است که تا به امروز بیش از 200 میلیون کاربر را به سمت خود کشانده است و برای انواع سیستم عامل اندروید ، ویندوز فون و اپل نسخه های مختلف خود را عرضه کرده است. با این مسنجر می توانید به آسانی به چت با دوستانتان بپردازید . امکان چت به صورت صوتی ، تصویری و متنی در این نرم افزار قدرتمند قرار داده شده است که از جمله مسنجرهای متفاوت بوده و امکانات فراوانی را در خود نهفته است .

برخی از ویژگی های مسنجر WeChat اندروید :

* امکان چت با دوستان به صورت صوتی با کیفیت بالا

* برقراری چت های تصویری با کیفیت اچ دی

* امکان چت به صورت گروهی

* دارا بودن شکلک های جالب و جذاب

* به اشتراک گذاری تصاویر و فایل ها با دوستان

* افزودن دوستان به لیست مخاطبین با تکان دادن گوشی

* پشتیبانی از 18 زبان از جمله انگلیسی ، چینی و تایلندی

جدیدترین ورژن اپلیکیشن WeChat را می توانید به صورت رایگان و با یک کلیک از فارسروید برای اسمارت فون خود دریافت کنید .

 تغییرات نسخه ی v6.2.2.54_rec1912d :

* اضافه شدن امکانات جدید و کاربردی دیگر

* بهبود عملکرد و بهینه سازی

 

منبع : فارس دروید

علیرضا بازدید : 335 یکشنبه 04 مرداد 1394 نظرات (0)

 

دانلود نرم افزار اسکایپ Skype 5.6.0.12393

 

 

 

Skype اسکایپ | نرم افزار برقراری تماس تصویری، صوتی، متنی – آپدیت جدید

 

با برنامه اسکایپ Skype میتوانید به رایگان برای دوستانتان پیام متنی، صوتی و تصویری بفرستید. با نصب Skype بر روی دستگاه های خود به میلیون ها کاربر این برنامه بپیوندید و با افرادی که میشناسید در ارتباط باشید. با Skype کارهای زیادی میتوانید انجام دهید، شما میتوانید با Skype دوستان و خانواده تان را به راحتی از بین ۲۵۰ میلیون کاربر این برنامه پیدا کنید. مهم نیست که کجا هستید، به راحتی میتوانید با این برنامه با دوستانتان چت تصویری کنید.
امکانات فوق العاده Skype :
پیدا کردن دوستان و آشنایان به راحتی
تماس صوتی، تصویری، متنی با دوستانتان
تماس رایگان
به اشتراک گذاری مکالمات ویدئویی
گذاشتن پیغام صوتی
تغییرات نسخه جدید :
ایجاد تغییراتی در رابط کاربری
آواتار و اطلاعات تماس گرد شده
بهبود حباب چت برای بهبود تمیز بودن برنامه
رفع برخی مشکلات جزئی
بهبود پایداری برنامه

 

منبع : اندرویدی ها 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از سایت ما خوشتان آمده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 224
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,125
  • بازدید سال : 14,221
  • بازدید کلی : 43,480